Domov

Domov

Splošni pogoji in uporaba e-trgovine

Podjetje Pulzar d.o.o. ima registrirano Trgovino na drobno po pošti (šifra 52610), vpisano dne 22.12.2006, na sodišču v Ljubljani pod Srg 200613436. Podjetje je zavezanec za plačilo davka na dodano vrednost.

Preko internetne prodaje vam nudimo aktualno ponudbo znamk FORCE, Author, Ritchey, CST in ostalih izdelkov, hkrati pa enostaven nakup, dostopen 24 ur dnevno. Uporaba storitve je brezplačna. Uporabnik e-trgovine ima svoje uporabniško ime in geslo. Geslo je tajno in znano le uporabniku. Uporabnik je dolžan zagotoviti verodostojne podatke ter varovanje podatkov tako, da bo v njegovem imenu in z njegovim geslom nastopal le on oziroma oseba, pooblaščena za nastopanje v njegovem imenu. Prosimo, da vašega uporabniškega računa za osebno uporabo ne uporabljate za naročila pravnih oseb! Kupec je lahko fizična oseba, upoštevajoč podatke posredovane ob registraciji in oddaji naročila. Fizična oseba je izključno tisti registrirani uporabnik, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti.

Kupec z registracijo potrjuje, da sprejema splošne pogoje poslovanja objavljene na tej strani in druge objavljene pogoje ter spremembe, ki jih bo upravitelj objavil na teh straneh.

Prikaz vsebin je prilagojen zadnji verziji brskalnikov Microsoft Edge, Google Chrome in Mozzila Firefox. V kolikor uporabljate drug brskalnik, ne jamčimo popolne uporabniške izkušnje. V tem primeru mogoče ne boste videli vseh vsebin ali pa bo njihov prikaz nekoliko drugačen. Enako velja tudi v primerih pregledovanja naših spletnih strani brez omogočanja piškotkov, z vklopljenimi različnimi filtri, zaščitami, programi za preprečevanje prikazovanja oglasov in podobno.

Pulzar d.o.o. in fizične osebe, medsebojne obveznosti urejajo s temi splošnimi pogoji in Zakonom o varstvu potrošnikov. Za pravne in fizične osebe, ki opravljajo pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov le v primerih, ko je to posebej navedeno v samem zakonu.

Objavljene cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Za posamezne nakupe veljajo cene v trenutku oddaje naročila. Predračuni veljajo tri dni v kolikor ni posebej dogovorjeno drugače.

Ugodne ponudbe, razprodaje, ekstra popusti, kode za popust, darila ob nakupu in druge akcije veljajo do prodaje zadnjega izdelka oziroma najdalj do navedenega roka.

Vse objavljene cene in dobavni roki veljajo za en (1) kos in vključujejo DDV, če ni drugače navedeno.

Jezik v katerem se sklene pogodba: Slovenščina

Postopek nakupa

1.    Izbor izdelkov in dodajanje v nakupovalno košarico

Izdelek, ki ga želite kupiti, dodajte v košarico s klikom na ustrezen gumb “ V košarico”. Če ste z nakupovanjem zaključili, kliknite na gumb “Nadaljujte na blagajno”. Če želite v košarico dodati še druge izdelke, kliknite na gumb “Nadaljuj z nakupovanjem”.

Število izdelkov v košarici je poljubno in neomejeno. Vašo nakupovalno košarico si lahko kadarkoli ogledate, spremenite količino izbranih izdelkov ali izdelke iz košarice odstranite. Ko z dodajanjem izdelkov v košarico zaključite, kliknite gumb “Nadaljujte na blagajno”.

2.    Registracija ali vpis uporabnika

Ko zaključite z izbiro in pregledom izdelkov, ki ste jih dodali v košarico, nadaljujete na naslednji korak, kamor vpišete podatke za začetek naročila. Če ste že registrirani v spletno trgovino, izberite možnost “ Prijava” in vpišite uporabniško ime in geslo, ki ste ga dobili ob prijavi. Nakup lahko opravite tudi brez registracije. Izberite možnost “Naročite kot gost” in v polje obvezno vpišete ime, priimek ter vaš kontaktni e-naslov. Obkljukajte »Strinjam se s splošnimi pogoji« in nadaljujte na naslednji korak.

3.    Naslov za dostavo

V tretjem koraku sledi vpis oziroma pregled kontaktnih podatkov za dostavo. Registrirani uporabniki spletne trgovine v tem koraku preverite že vpisane kontaktne podatke. Če ste v prejšnjem koraku izbrali možnost naročila kot gost, v tem koraku vpišite vse zahtevane kontaktne podatke. V primeru, da želite dostavo na drug naslov, kliknite na napis +dodaj nov naslov in vpišite kontaktne podatke za dostavo na želen naslov. Nato nadaljuj.

4.    Način pošiljanja

Pri načinu pošiljanja lahko izbirate med načini:

·         OSEBNI PREVZEM; vaše naročilo lahko prevzamete na našem sedežu na naslovu Ljubljanska cesta 15, 1241 Kamnik med delovnikom od ponedeljka do petka med 9.00 in 15.00 uro. Po predhodnem dogovoru se ura ali dan lahko prestavita. Za že plačana naročila, je prevzem brezplačen. Možen je osebni prevzem s plačilom na licu mesta.

·         DOSTAVNA SLUŽBA DPD –  dostava po dpd, kjer je naročilo že plačano ali preko paypala ali predračuna. Možno je plačilo po povzetju. Plačilo po povzetju lahko opravite izključno z gotovino ob prevzemu blaga. Prevzemnik je vedno tudi plačnik. Plačan mora biti celoten znesek.Nadaljuj.

5.    Plačilo

Sledi izbira načina plačila. Ustrezno izberite med načini plačila in sicer:

·         PLAČILO PO PREDRAČUNU; izberite možnost plačila ali paypal ali kreditna kartica. Obkljukajte »Strinjam se s splošnimi pogoji« in nadaljujte na naslednji korak.

·         PLAČILO S KARTICO; po oddaji naročila boste avtomatsko preusmerjeni na spletno stran, kjer boste vnesli podatke o vaši kartici ter izvedli plačilo. Po izbiri načina plačila, ki vam najbolj ustreza, kliknite na gumb »Naprej«.

·         PLAČILO S PAYPAL-OM; Obkljukajte »Strinjam se s splošnimi pogoji« in nadaljujte na naslednji korak. 

6.    Pregled naročila

Sledi pregled naročenega blaga. Izpisali se vam bodo naročeni izdelki ter podatki o plačilu in dostavi. V tem koraku lahko spremenite količine in vsebino košarice pred zaključkom naročila. Če je naročilo v redu in se strinjate s splošnimi pogoji, izberite možnost »Naročilo z obveznostjo plačila«.

7.    Potrditev naročila

Po zaključenem nakupu boste na e-poštni naslov prejeli sporočilo o oddanem naročilu. Zgoraj vam bo pisalo “ VAŠE NAROČILO JE POTRJENO”. O nadaljnjih korakih v zvezi z vašim naročilom boste obveščeni po e-pošti.

 

Izberite način plačila, ki vam najbolj odgovarja. Več o načinih plačila.

Načini plačila

PLAČILO S PREDHODNIM NAKAZILOM

Naročeno blago lahko preko vaše spletne banke plačate z nakazilom na naš TRR račun št. SI56 0231 2001 4945 090 odprt pri NLB banki. Plačilo izvedete na osnovi prejetega elektronskega sporočila ali predračuna potem, ko oddate naročilo. Pri plačilu obvezno navedite točen sklic in nam tako omogočite, da informacijo o plačilu avtomatično prenesemo v naš informacijski sistem. S tem si boste zagotovili hitrejšo izvedbo. Dobavni rok prične teči z dnevom zaznave prejema sredstev na naš račun. Prosimo, da upoštevate, da prejeta naročila izvajamo po vrstnem redu prejetih plačil na naš račun, tako da se lahko stanje zaloge v času prejema vašega plačila razlikuje od stanja zalog v času oddaje naročila.

PLAČILO PO POVZETJU

Kupnino za naročila po povzetju lahko plačate z gotovino. Pri plačilih nad 1.000,00 € mora izvajalec plačilnega prometa preveriti vaše podatke. Na podlagi osebnega dokumenta je potrebno na hrbtno stran posebne položnice zabeležiti podatke, ki so potrebni ob vnosu položnice v računalnik, in sicer: vrsto dokumenta, številko osebnega dokumenta, kraj izdaje osebnega dokumenta in državo izdaje osebnega dokumenta. Pri plačilih nad 15.000,00 € je potrebno v računalnik vnesti še: kraj rojstva, datum rojstva in davčno številko. Pridržujemo si pravico, da ta način plačila omogočimo le rednim strankam. Ob plačilu z po povzetju vam pošta zaračuna stroške vplačila 2,00 EUR, ne glede na znesek.

PLAČILO S KREDITNO ALI PLAČILNO KARTICO NA DALJAVO

Naročeno blago lahko varno plačate s kreditno oz. plačilno kartico (MasterCard, Diners, Visa, Visa Electron, Maestro) ob oddaji naročila preko spleta. Plačnik mora biti ista oseba ali organizacija, ki je lastnik kreditne kartice. V primerih, ko imetnik kartice ni državljan Slovenije ali pa uporablja kreditno kartico, ki ni bila izdana v Sloveniji ter v primerih, ko prejemnik in plačnik nista isti osebi, si pridržujemo pravico do dodatnega preverjanja identitete plačnika in prejema pisne izjave preko e-pošte ali telefaksa, da plačnik soglaša s plačilom naročenega blaga.

Naročilo oddate preko spleta in ob prevzemu plačate z gotovino, plačilno kartico BA/Maestro, debetno Maestro ali debetno Visa electron kartico, kreditno kartico Mastercard, Diners ali Visa.

PLAČILO S PAYPAL

Paypal velja za najvarnejše plačilno sredstvo na spletu.

PLAČILO OB PREVZEMU na Ljubljanski cesti 15, Kamnik

Ko bo naročeno blago pripravljeno za prevzem, boste prejeli obvestilo preko e-pošte. Blago lahko prevzamete in po dogovoru plačate najkasneje v treh delovnih dneh.

Pozor:

  • pri naročilih s plačilom z gotovino na mestu prevzema morajo pravne in druge osebe, samostojni podjetniki posamezniki, posamezniki, ki samostojno opravljajo dejavnost, upravni in drugi državni organi, organi samoupravnih lokalnih skupnosti in nosilci javnih pooblastil upoštevati, da lahko na tak način izvedejo le plačila v zneskih do 420 €. Priporočamo, da v ostalih primerih uporabite plačilo s predhodnim nakazilom ali plačilo s kreditno ali plačilno kartico.

  • pridržujemo si pravico, da ta način plačila omogočimo le rednim strankam.

NAKAZILA IZ TUJINE

Nakazilo preko bank izven Slovenije izvedite z reguliranim čezmejnim plačilom SEPA. Ob nakazilu izpolnite IBAN in BIC. Izberite opcijo, da kot nalogodajalec krijete vse stroške. V nobenem primeru ne uporabljajte opcije SHA, ki pomeni da si prejemnik in nalogodajalec delita stroške. V tem primeru bomo namreč prejeli nižji znesek in vaša kupnina ne bo poravnana.

Po plačilu se naročeno blago dostavi kupcu skladno s pravili in ceno dostave.

Minimalni znesek nakupa: Ni omejitve

Prevzem in dostava:

Dobavni rok je od 2 do 3 delovne dni, prvi dan se šteje dan plačila predračuna oz. uspešno opravljenega naročila. Prevzem blaga je možen tudi na sedežu podjetja, vsak dan med 8:00 in 15:00, ob predhodni najavi, ali pa se blago dostavi v podjetje ali na dom kupca, skladno s ceno dostave.

Cena dostave:

Cena dostave do zneska 50,00 Eur (z DDV) je 3,50 Eur (z DDV), nad to višino naročila pa je BREZPLAČNA. Pakete dostavlja dostavna služba DPD d.o.o..

ODSTOP OD POGODBE, REKLAMACIJE IN GARANCIJA

Fizične osebe, ki sklenejo pogodbo na daljavo skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov, imajo pravico da v zakonskem roku odstopijo od pogodbe, ne da bi jim bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Praviloma velja garancija eno leto. V primeru tovarniških okvar v garancijskem roku se le-te na servisu odpravijo brezplačno. V primeru okvar zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe in okvar v primeru višje sile garancija ne velja. Prav tako garancije ni mogoče uveljavljati v primeru, da so na blagu vidni posegi tujih, nepooblaščenih oseb, pri napačnem upravljanju oz. malomarnem ravnanju ali pri uporabi neoriginalnih elementov.

Za izgubljene podatke ne odgovarjamo.

Več o odstopu od pogodbe, postopku vračila izdelkov, reklamacijah ter uveljavljanju pravic v primeru okvare v garanciji ali stvarne napake najdete tukaj.

Tukaj:

Reklamacije ob prevzemu pošiljke

Če ste prejeli neustrezno število naročenih izdelkov, ki se razlikuje od količine na prevzemnih dokumentih, če je pošiljka odprta, poškodovana, ali pa je dostavljeni izdelek polomljen, uničen in v ostalih podobnih primerih, lahko uveljavljate stvarno napako. Priporočamo, da prejeto pošiljko pregledate takoj in ob prisotnosti dostavljalca. Poškodbe zabeležite s fotografijo. V kolikor je le mogoče skupaj z dostavljalcem izpolnite tudi zapisnik ter nam oboje posredujte skupaj s sporočilom na naš naslov: Pulzar d.o.o., Ljubljanska cesta 15, 1241 Kamnik.

Zavrnitve in spremembe računov

Prosimo, da se pred oddajo naročila prepričate o ustreznosti podatkov, ki bodo navedeni na računu. Kasnejše spreminjanje računa je zamudno in v določenih primerih tudi nemogoče. Vsekakor ni mogoče zavrniti računa in zahtevati novega na naslov druge osebe po preteku osmih (8) dni od prevzema blaga. Vse upravičene in s temi pravili skladne zahteve za zamenjavo naslova prejemnika računa bomo izvedli tako, da bomo najprej stornirali prvo naročilo in pripravili novo ponudbo in račun za novega prejemnika.

Garancija in pooblaščeni servisi ob morebitnem nakupu kolesa

Pravice iz naslova garancije koles lahko uveljavljate pri nas. Garancijo lahko uveljavljate z garancijskim listom.

Vračilo izdelkov - odstop od pogodbe

Fizične osebe (potrošniki) imajo pravico, da v roku 14 dni po prejemu izdelka sporočijo, da odstopajo od pogodbe. Izelek vrnejo na naš naslov (Ljubljanska cesta 15, 1241 Kamnik) ali pa nas na kontaktni naslov (e-mail ali sedež) sporočijo, da odstopajo od pogodbe, ne da bi jim bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. V primeru, ko fizična oseba odstopi od pogodbe, mora prejeto blago na lastne stroške vrniti na naš naslov najkasneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe. Če želite izdelek vrniti na naš naslov brez predhodne odpovedi, morate izjavo o odstopu od pogodbe ali izpolnjen obrazec za vračilo blaga dodati k izdelku; samo to, da pošljete izdelek na naš naslov, ne šteje kot odstop od pogodbe. Prosimo, da vračilu priložite kopijo računa in tako zagotovite najhitrejšo izvedbo postopka.

Vkolikor želite odstopiti od pogodbe, blaga ne smete neovirano uporabljati. Zakon dovoljuje, da opravite ogled in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Skladno z zakonodajo sami odgovarjate za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Vsakršno "preizkušanje", ki odstopa od navedenega, lahko šteje za uporabo blaga.

Obrazec za vračilo blaga

Priporočamo, da izdelkov, pri katerih takoj po prejemu ugotovite, da barva, velikost ali katera izmed drugih lastnosti ni taka kot ste si predstavljali, ne odpirate v celoti ali jih sploh ne odprete, če je to mogoče. Oblačila in obutev lahko pomerite. Vse etikete, značke in podobne označbe naj pri tem ostanejo na oblačilu/obutvi.

Pri pošiljanju izdelka na naš naslov upoštevajte, da pošiljk z odkupnino ne prejemamo.

Vrnjeno blago bomo pregledali ter vaš predlog za odstop od pogodbe obravnavali najkasneje v roku treh delovnih dni po prejemu blaga na naš naslov.

V primeru, da so pogoji za odstop od pogodbe izpolnjeni, vam bomo vaše prejeto plačilo vrnili najkasneje v roku 14 dni od odstopa pogodbe. Vračilo bomo zadržali do prevzema vrnjenega blaga ali prejema dokazila, da je bilo blago poslano nazaj na naš naslov. Vračilo bomo izvedli preko enakega plačilnega sredstva, kot ste ga uporabili pri nakupu, razen če se bomo dogovorili drugače. V primeru odprtih terjatev, si pridržujemo pravico do izvedbe pobota skladno z Obligacijskim zakonom.

V primeru, ko ugotovimo zmanjšano vrednost blaga, vas bomo o tem obvestili ter posredovali račun za zmanjšano vrednost.

Stvarne napake

Če menite, da kupljeni izdelki že ob nakupu niso imeli lastnosti, ki so potrebne za njihovo normalno rabo ali promet in v drugih primerih, ki jih kot stvarne napake določa Zakon o varstvu potrošnikov, in nas o tem pravilno ter najkasneje v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita, obvestite, lahko zahtevate, da:

  • brezplačno odpravimo stvarno napako na izdelku ali

  • vrnemo del plačanega zneska v sorazmerju s stvarno napako ali

  • izdelek s stvarno napako zamenjamo z novim brezhibnim blagom ali

  • vrnemo celotni plačani znesek.

Izdelek nam dostavite v pregled.

Pri pošiljanju izdelka na naš naslov upoštevajte, da pošiljk z odkupnino ne prejemamo.

V primerih, ko prijavljena napaka ni sporna, zahtevi ugodimo v roku osmih dni po prejemu izdelka v pregled. V nasprotnem primeru vas v roku osmih dni po prevzemu izdelka pisno obvestimo, da je napaka sporna.

Pozor! V primerih, ko je prijavljena stvarna napaka na izdelku sporna, vam bomo po zaključku postopka izdelek vrnili v enakem stanju, kot je bil prevzet. Če boste želeli uveljaviti garancijo za brezhibno delovanje izdelka, boste to lahko po prevzemu izdelka pri nas nadaljevali na pooblaščenem servisu.

Ostale reklamacije

V primerih, ko ste prejeli pošiljko, kateri niso priloženi vsi dokumenti, navodila v slovenskem jeziku, garancije, kabli in drugi nosilci, prosimo, da se z opisom pomanjkljivosti obrnete na nas (elektronski naslov, sedež podjetja PE Ljubljanska cesta 15). V najkrajšem možnem roku vam bomo posredovali ustrezno pojasnilo, navodila ali dostavili manjkajoči material.

V primerih, ko ne morete odstopiti od pogodbe, uveljaviti stvarno napako ali zahtevati popravilo v garanciji, bomo vaše zahtevke in reklamacije obravnavali individualno. Prosimo, da se v teh primerih za vračilo blaga na naš naslov predhodno dogovorite z nami.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbo (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembo Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES:

  • izjavljamo, da ne priznavamo nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov

  • objavljamo povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov, ki je kupcem na voljo tukaj

NAROČANJE - SKLEPANJE POGODBE NA DALJAVO

Pogodbo je mogoče skleniti le v slovenskem jeziku. Hranimo jih v elektronski obliki na sedežu podjetja. Kupci lahko zahtevajo kopijo v .pdf formatu. Kopije pogodb (računov, dobavnic), ki so starejše od dveh let, lahko zaračunamo strošek izdaje. Sprejeta naročila obravnavamo kot nepreklicna. Kupec lahko brez dodatnih obveznosti naročilo prekliče v času od izdaje naročila do prejema elektronskega obvestila, da je naročilo v izvedbi.

IZVEDBA NAROČILA

Poslano naročilo kupec lahko prekliče v roku dveh ur po naročilu. Po preteku predpisanega časa preklic naročila ni možen. Ob naročilu kupec prejme predračun, katerega veljavnost je 3 dni.

Ob naročilu se predračun samodejno pošlje na naročnikov e-mail. Naročilo-predračun, se hrani v naši podatkovni bazi. Če je kupec pomotoma izgubil/izbrisal predračun, mu ga lahko pošljemo še enkrat.

ZAVRNITEV NAROČILA

Pulzar d.o.o. lahko v primeru, da naročila pod navedenimi pogoji ne more izvesti, zavrne naročilo in o tem obvesti kupca po elektronski pošti. Naročilo se zavrne, če ni oddano s pravili nakupa.

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Pulzar d.o.o. se zavezuje k trajnemu varovanju uporabnikovih osebnih podatkov. Uporabljeni bodo le za potrebe podjetja pri izdelavi in pošiljanju ponudb, računov, informativnega gradiva in za ostalo potrebno komunikacijo.

Vaši osebni podatki, njihovo zbiranje, uporaba ter varstvo osebnih podatkov predstavljajo neločljiv del Splošnih pogojev našega poslovanja in jih je mogoče v celoti tolmačiti le v povezavi z njimi. Vašo elektronsko pošto bomo uporabili najmanj za posredovanje e-pošte v zvezi z oddanim naročilom. Sprejem komercialnih sporočil lahko vsak uporabnik ureja sam v svojem profilu.

AVTORSKE PRAVICE

Objavljene vsebine so last podjetja PULZAR d.o.o.. Med avtorska dela sodijo predvsem vsa gradiva, kode, slike, zvočno in slikovno gradivo ter drugi avtorski elementi, ki jih zaradi narave ni potrebno označevati z oznakami avtorsko zaščiteno. Zaščitena je tudi struktura, kot posamezne idejne rešitve. Vsakršno kopiranje, navajanje, presnemavanje, posnemanje in razširjanje brez vednosti podjetja PULZAR d.o.o. je prepovedano.

Dobavitelj ali uporabnik z objavo svojih vsebin dovoljuje podjetje PULZAR d.o.o., ter vsem ostalim ogled teh vsebin brez omejitev v okviru javnih knjižnic, kategorij in ostalih funkcij portala ter e-posredovanje, posredovanje preko vmesnikov, uvrščanje na druge strani, komentiranje, ocenjevanje, reproduciranje teh materialov za nekomercialno oziroma osebno rabo.

DOVOLJENJE ZA UPORABO

Uporabniki lahko vsebine in storitve uporabljajo skladno z zgoraj navedenimi pogoji. Za druge oblike uporabe vsebin je potreben predhoden dogovor z upraviteljem. Pri tem je izrecno prepovedano:

  • kraja ali kopiranje baze podatkov delno ali v celoti,

  • vsako kopiranje, distribuiranje, spreminjanje vsebin ali njihovo razširjanje na kakršenkoli drug način, razen kopiranja rezultatov za osebno uporabo,

  • spreminjanje ter vključevanje spletne strani v drugo spletno stran, prodaja ali nadgradnja dela ali spletne strani v celoti,

  • posnemanje in izvajanje dejavnosti, ki bi škodovale ugledu, delovanju in/ali uporabi spletne strani in/ali upravitelja,

  • uporaba avtomatskih poizvedb oziroma uporaba avtomatiziranih sredstev (kot so žetveni programi, roboti, pajki ali strgala), ki avtomatsko pridobivajo podatke s spletne strani ali na drugačen način avtomatsko posegajo ali komunicirajo s spletno stranjo, razen za spletne iskalnike Najdi.si, Google, Yahoo in Bing,

  • uporaba računalniških kod, škodljivih programov ali česar koli, kar bi lahko motilo, onesposobilo ali škodovalo tej storitvi, ponudniku storitve ter njegovi programski in strojni opremi

  • ter uporaba storitve, ki je v nasprotju z veljavno zakonodajo in javnim redom,

SKLADNOST Z ZAKONODAJO

Pri pripravi teh pogojev smo upoštevali predvsem Zakon o varstvu potrošnikov, Zakon o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami, Zakon o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Zakon o varstvu osebnih podatkov in Zakon o elektronskih komunikacijah. V primeru nejasnosti in v primerih, ki jih v teh pogojih nismo navedli posebej veljajo določbe v navedenih zakonih.

Vsebina strani:

Trudimo se, da bi spletna trgovina vključevala točne in ažurne informacije, vendar pa ne prevzemamo nobene odškodninske ali druge odgovornosti za napake v vsebinah spletne trgovine.

Obvestila [reklamna sporočila]:

Ne pošiljamo SPAM sporočil! Pošiljamo sporočila našim zvestim uporabnikom, ki so ob registraciji izbrali opcijo "Želim prejemati obvestila".